Arxiu diari: 2 de febrer de 2022

Celebrem Dom Bosco

Bon dia, nens i nenes, aquesta setmana hem celebrat Dom Bosco. Hem fet moltes activitats, dilluns vam jugar amb els jocs de taula i a la tarda vam fer una xocolatada boníssima. El dimecres vam fer una sortida al Parc de … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari