Estimades famílies de Segon A!
Aquest divendres vam acabar de fer les exposicions dels nostres protagonistes sobre la nostra serie preferida. Penseu que malgrat els nervis de parlar en públic ,es van esforçar molt i ho van fer molt bé!!!
Durant aquests dies tots hem gaudit molt!!!
Moltes gràcies famílies per ajudar als vostres fills i filles , sense el vostre ajut no hauria estat possible.
