Arxiu diari: 1 de març de 2022

CARNAVAL

Bon dia, nens i nenes!! Que bé ens ho vam passar el divendres, celebrant el Carnaval. Tots i totes estàveu guapíssims i guapíssimes! Ús deixo algunes de les fotografies enllaçades en aquesta imatge.  

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari