-
Articles recents
Comentaris recents
- Anònim en Hola, món!
Arxiu diari: 1 de març de 2022
CARNAVAL
Bon dia, nens i nenes!! Que bé ens ho vam passar el divendres, celebrant el Carnaval. Tots i totes estàveu guapíssims i guapíssimes! Ús deixo algunes de les fotografies enllaçades en aquesta imatge.
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari