La Policia Municipal ens visita.

Bn dia nens i nenes !!

Dijous passat ens va visitar una policia. Va venir a classe i ens va fer un taller . Es deia Mònica i ens va explicar moltes coses sobre la seva feina. Tots els alumnes van participar de l´activitat i ella els preguntava quina era la feina d´un policia. Van sortir moltes respostes interessants i ella va resumir dient que estàven per  ajudar a tothom. Després va penjar dos cartells per diferenciar el que significa ser una bona persona del que no ho és. Alguns alumnes escrivíen en un paper les respostes i les anàvem enganxant en el cartell.

Aquí tenim un recull de fotografies per recordar aquesta visita. Disfruteu-les molt!!!

Ver las imágenes de origen