SOM DE LES SALESIANES

Hola nens i nenes de segon!

Fa uns dies vam celebrar la festa d´inici de curs.Va ser molt emocionant perquè feia molt de temps que no estàvem junts tota l´escola i això ens va alegrar molt!

El Toni, el president del gran equip de l´escola ens va presentar el lema d´aquest nou curs : ” SOM DE LES SALESIANES”.

Vam conèixer els nous personatges  La Team i el Trickster.La Team serà la nostra entrenadora i ens acompanyarà aquest nou curs.Ella ens ha animat a fer entre tots un gran equip.

El Trickster és molt diferent a la Team. Ell només vol guanyar i no vol fer equip amb ningú.

Estem contents de conèixer aquest nous personatges i de ben segur que passarem amb ells moments molt divertits!!!

Endavant equip de Segon B!!!