SEMINARI DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS

La sessió del 26 de març del seminari de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre vam realitzar-la a la nostra escola, acollint a les coordinadores de biblioteca escolar de la comarca.

Aquesta és la darrera sessió abans de la Fira del Llibre Ebrenc del cap de setmana del 23 al 25 de maig a Móra d’Ebre.

Vam presentar la biblioteca i els punts forts de la nostra escola com a centre lector, on des de la biblioteca escolar es nodreixen les biblioteques d’aula i els espais lectors de l’escola.

Des del racó de poesia, el racó dels àlbums il·lustrats, el racó del dol, el raconet d’educació afectivo-sexual, fins tota l’exposició de lectures coeducatives per visibilitzar les novetats i les recomanacions lectores des de la biblioteca escolar.

Com a escola restaurativa a l’iniciar la sessió vam fer cercle de benvinguda i per finalitzar una  ronda de tancament que ens permet comentar aspectes treballats o a destacar de la sessió.

Des del CRP es va preparar un “tast literari” amb recomanacions lectores coeducatives, d’emocions, de LIJ ebrenca i novetats compartides que ens ha permès intercanviar opinions i gustos literaris.

Moltes gràcies per la vostra assistència

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *