Realitzeu la lectura dels següents dos textos i contesteu a les preguntes.
DRET A TREBALLAR AMB DIGNITAT
a) Consideres que la patronal voldrà resoldre els problemes dels treballadors?
b) S’hauria de realitzar la comanda o continuar amb la vaga? Per què?
EL CAS DE L’HERMOSA
c) Les condicions de treball i el salari que rep són justos?
d) Consideres que en aquesta situació podrà mantenir, amb el que guanya, els seus fills? Com podries millorar la seva situació?
hem sembla fatal..
perque las mares que tenen fills perque tenen de treballar hores extres?:S
esta fatal :/
dret a treballar amb dignitat:
a) si
b)continuar la vaga, perque així el solucionara tot pero deixant pasant un temps.
el cas de l’hermosa:
c)no, perque treballen molt, i es mereixen guanyar mes diners
d)no els podria mantenir, nosaltres el millorariem buscant un altre treball mes digne o fent mes hores extres.