TREBALL I DIGNITAT

Realitzeu la lectura dels següents dos textos i contesteu a les preguntes.

Treball digne

DRET A TREBALLAR AMB DIGNITAT

a) Consideres que la patronal voldrà resoldre els problemes dels treballadors?

b) S’hauria de realitzar la comanda o continuar amb la vaga? Per què?

EL CAS DE L’HERMOSA

c) Les condicions de treball i el salari que rep són justos?

d) Consideres que en aquesta situació podrà mantenir, amb el que guanya, els seus fills? Com podries millorar la seva situació?

2 pensaments a “TREBALL I DIGNITAT”

  1. dret a treballar amb dignitat:
    a) si
    b)continuar la vaga, perque així el solucionara tot pero deixant pasant un temps.

    el cas de l’hermosa:
    c)no, perque treballen molt, i es mereixen guanyar mes diners
    d)no els podria mantenir, nosaltres el millorariem buscant un altre treball mes digne o fent mes hores extres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *