Una forma de concienciar a la gent sobre els problemes del Tercer Món i com aquests afecten a les persones, és per mitjà de campanyes que volen incidir en la necessitat de prendre iniciatives per evitar situacions injustes.
Arxiu de la categoria: General
Video globalitzacio
Normes del bloc
Cal tenir pressent els següents suggeriemnts de com treballar en el bloc:
1. Cal opinar de cada tema, emprant un vocabulari adient, i evitant les faltes d’ortografia.
2. Els comentaris han de ser breus, però aportant clarament la vostra idea, i expressar-la amb ordre.
3. Podeu incloure imatges o enllaços que resaltin la vostra intervenció.
4. Respecte totes les opinions, i podeu criticar la opinió dels altres sempre que guardem un degut respecte cap a la persona i les seves idees.
5. Si algú no compleix alguns dels anteriors requesits, el seu treball no es farà públic.
Amb aquestes consideracions, podreu participar i intervenir en el bloc.
Benvinguts
Aquest bloc és una eina de treball adreçat als alumnes de 4t ESO i Batxillerat.
Hi trobareu un seguit d’activitats per a treballar en grup, i on haureu d’aportar la vostra opinió, en cadascun dels temes a debatre.
A més, hi haurà un seguit de documentació que ús serà útil, per ampliar aquells aspectes de l’assigantura, i què no s’han pogut tractar a l’aula.
Vinga, us animo am participar!!!!!!!!
Hola!
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!