Benvinguts

Aquest bloc és una eina de treball adreçat als alumnes de 4t ESO i Batxillerat.

Hi trobareu un seguit d’activitats per a treballar en grup, i on haureu d’aportar la vostra opinió, en cadascun dels temes a debatre.

A més, hi haurà un seguit de documentació que ús serà útil, per ampliar aquells aspectes de l’assigantura, i què no s’han pogut tractar a l’aula.

Vinga, us animo am participar!!!!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *