Normes del bloc

Cal tenir pressent els següents suggeriemnts de com treballar en el bloc:

1. Cal opinar de cada tema, emprant un vocabulari adient, i evitant les faltes d’ortografia.

2. Els comentaris han de ser breus, però aportant clarament la vostra idea, i expressar-la amb ordre.

3. Podeu incloure imatges o enllaços que resaltin la vostra intervenció.

4. Respecte totes les opinions, i podeu criticar la opinió dels altres sempre que guardem un degut respecte cap a la persona i les seves idees.

5. Si algú no compleix alguns dels anteriors requesits, el seu treball no es farà públic.

Amb aquestes consideracions, podreu participar i intervenir en el bloc.

Benvinguts

Aquest bloc és una eina de treball adreçat als alumnes de 4t ESO i Batxillerat.

Hi trobareu un seguit d’activitats per a treballar en grup, i on haureu d’aportar la vostra opinió, en cadascun dels temes a debatre.

A més, hi haurà un seguit de documentació que ús serà útil, per ampliar aquells aspectes de l’assigantura, i què no s’han pogut tractar a l’aula.

Vinga, us animo am participar!!!!!!!!