5è B – DECORACIÓ DE LA CLASSE I DE L´ESCOLA AMB MOTIU DE LA TARDOR I LA CASTANYADA- Octubre 2023

Bon dia famílies de 5è B,

Els nens i nenes de 5è B fan moltes activitats a l´escola i una d ´elles que els agrada molt és PLÀSTICA.

Heu de saber que la sessió de plàstica, un cop a la setmana, la classe es divideix en dos grups, un grup es queda amb mi i fa la classe en català i l´altre es va amb la Gemma i la fa en anglès,
quan passen uns mesos canviem el grups.

Durant aquest més d´octubre, mes de la tardor, hem treballat aquesta estació amb el vocabulari propi : aliments, colors, vegetació, clima i ells ho ha plasmat en els seus treballs artistics.

Amb el resultat hem fet el mural de la nostra classe, la classe de POP ROSALIA i també hem participat en l´elaboració de la Castanyera que ha servit per decorar el vestítbul de l´escola.
Aquest vestíbul s ha decorat amb la participació de tots els alumnes de l´escola.

Moltes felicitats perquè ha quedat molt maco.

Vet aquí algunes fotos. DESITJO US AGRADIN!