Daily Archives: 6 novembre 2023

5è B APADRINAMENT LECTOR AMB ELS ALUMNES DE I5. Curs 2023/2024

Bon dia famílies de 5è B,

El passat dijous 2 de novembre els alumnes de 5è B van iniciar el APADRINAMENT LECTOR amb els alumnes de I5 ( infantil 5) .

Cada dijous anirem 20 minuts a llegir amb ells. És una pràctica de agermanament que serveix per practicar i millorar la lectura.

Cada alumne de 5è ” padrí” té un “fillol a I5”, es a dir es fa responsable d´un petit i llegeix amb ell.  Anem canviant de llibres a mida que aquests es llegeixen.

Vet aquí algunes fotos d`aquesta primera sessió.

Manuela/tutora de 5è B

5è B – DECORACIÓ DE LA CLASSE I DE L´ESCOLA AMB MOTIU DE LA TARDOR I LA CASTANYADA- Octubre 2023

Bon dia famílies de 5è B,

Els nens i nenes de 5è B fan moltes activitats a l´escola i una d ´elles que els agrada molt és PLÀSTICA.

Heu de saber que la sessió de plàstica, un cop a la setmana, la classe es divideix en dos grups, un grup es queda amb mi i fa la classe en català i l´altre es va amb la Gemma i la fa en anglès,
quan passen uns mesos canviem el grups.

Durant aquest més d´octubre, mes de la tardor, hem treballat aquesta estació amb el vocabulari propi : aliments, colors, vegetació, clima i ells ho ha plasmat en els seus treballs artistics.

Amb el resultat hem fet el mural de la nostra classe, la classe de POP ROSALIA i també hem participat en l´elaboració de la Castanyera que ha servit per decorar el vestítbul de l´escola.
Aquest vestíbul s ha decorat amb la participació de tots els alumnes de l´escola.

Moltes felicitats perquè ha quedat molt maco.

Vet aquí algunes fotos. DESITJO US AGRADIN!

5è VISITA LA BIBLIOTECA DE LA FLORIDA – 30-31 D´OCTUBRE 2023

Estimades famílies,

Dilluns 30/10/2023 i dimarts 31/10 tots els alumnes de de 5è B i 5è A han visitat la Biblioteca de la Florida. És una biblioteca no molt gran però molt bonica. Està molt ben guarnida, decorada i està ple de llibres i jocs.

Dos responsables ens estaven esperant i ens han guiat per totes les sales, també ens habiem preparat un grapat de llibres de diferents temes, ben interessants que ens han entusiasmat.

Pares, cal que acompanyeu als vostres fills a la biblioteca, la que tingueu més a prop del vostre domicili, i us feu el carnet de soci de la biblioteca. Aquest és gratuït i us dona oportunitats per treure fins a 30 documents, com poden ser: llibres, videos, jocs durant 30 dies i aquests dies es poden prorrogar.

La millor manera que poden millorar els vostres fills la lectura, el seu vocabulari i la seva escriptura és llegint a diari una mica. No és necesari comprar llibres els podeu treure de la biblioteca.

Vet aquí algunes fotos d´aquesta visita.

Una abraçada.

Ramón i  Manuela /tutors de 5è.