5è B SETMANA DEL 18 AL 22/9/2023 – INICIEM ACTIVITATS. – INICIAMOS ACTIVIDADES – WE START ACTIVITIES.

Benvolgudes famílies de 5è B,

Aquesta setmana hem treballat de valent, mates, català, castellà, medi, science, anglès i també ens hem estrenat amb l activitat de GRUPS INTERACTIUS, treballar català i matemàtiques d´una manera lúdica i en grup i també ha estat la primera setmana de TANDEM d INSTRUMENTS MUSICALS. Molta diversitat que ens agrada!.

Tambe podem dir que, dia a dia ,ens anem coneixem una mica més, jo estic molt contenta amb la classe.

Us informem que aquest any el projecte de tota l´ escola és la música i el lema és : L´ESCOLA ÉS BONA SI LA MÚSICA SONA, nosaltres ja hem treballat aquest lema I a plàstica i hem fet un mural.

A més a més hem triat el nom de la classe i ens diem: POP ROSALIA. Estudiarem la música pop, diferents artistes i també la nostra cantant catalana ROSALIA. Hem escollit aquest nom amb votació per part dels alumnes.

Finalment, avui divendres hem felicitat a les nostres companyes NOA i ILHAM que demà celebren el seu aniversari. MOLTES FELICITATS ! HAPPY BIRTHDAY TO YOU !

Vet aqui fotos d´aquests dies i un petit video.