Sessió d’Educació Física 6è B

La setmana passada vaig començar a fer servir, amb els alumnes de 6è B, el ClassDojo que és una plataforma online on dono punts als alumnes que compleixen una sèrie de normes acordades entre tots.

Ja hi ha profes que han notat una gran millora amb el comportament dels nens/nenes en la classe ja que els hi agrada molt i estan súper motivats.

L’alumne que a finals de setmana tingui més punts tindrà una recompensa escollida per ell/a sempre tenint en compte que es pugui realitzar en l’escola.

També quan tota la classe arribem als 150 punts tindrem una altra recompensa. Aquesta tarda ho hem aconseguit així que, aquest cap de setmana, hem de pensar qué podem fer.

La guanyadora d’aquesta setmana, ha escollit portar la sessió d’Educació Física d’avui i hem jugat als dos jocs que ens ha proposat: “Matar dos camps” i “Pichi”.

Per poder veure fotos de la sessió d’avui feu clic aquí o a sobre de la foto.

Isa