HOLA A TOTHOM!!
AQUEST CURS SOM SPIDERS!!

HOLA A TOTHOM!!
AQUEST CURS SOM SPIDERS!!

Hola famílies, un dels últims dies,el tió va començar a tenir la panxa molt molt inflada,normal amb tot el menjar que li havien donat els nens/es, així que vam anar tots/es junts a picar-li tot cantat la cançó que tant li agrada i ohhhhh quina sorpresa ens va cagar uns regalets molt xulis! si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge..
Equip d’infantil
Hola famílies,quina sorpresa hem tingut avui a l’escola! quan hem sortit al pati hem trobat el tió que estava amagadet ja que feia molt de fred,l’hem agafat i l’hem posat a un lloc calentó de l’escola,ara només falta que mengi molllttt i per això els nens/es li posaran menjar, així que ja sabeu podeu portar peles de mandarines,pa,galetes… i així el tió no passarà gana 😉
Equip d’Educació Infantil
Si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge
El dimecres 27 de novembre els lleons i les lleones vam anar d’excursió al parc de les Planes per fer la nostra sortida de la tardor.
Vam aprofitar per anar al bosc que hi ha al parc per recollir tot d’elements de la tardor com fulles, pinyes o Pals. Vam observar els colors dels arbres i les seves fulles i després les vam guardar per portar-les al nostre racó de la tardor que tenim muntat a l’aula per observar-les amb més deteniment.
Després d’aquesta activitat vam aprofitar per jugar al parc i vam gaudir molt amb els gronxadors, tobogans i estructures. Ens ho vam passar d’allò més bé!
Gemma i Patri
Si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge…
L’ última setmana del passat octubre vam celebrar la Castanyada.
Vam decorar l’escola amb elements de la tardor , vam fer un pastís amb fruits secs i el dijous les castanyeres ens van repartir castanyes al pati.
Visca la tardor!
Us mostrem algunes fotos de les classes “Intensament emocions” i ” Les tres bessones”.
Per veure-les cliqueu aquí o a la foto
Cristina i Anna
El passat 7 de novembre les classes “Emocions Intensament” i “Les Tres Bessones” vam fer una visita al Parc de Can Buxeres per observar la natura a la tardor.
Vam esmorzar tots junts, vam passejar i observar diferents indrets del parc i vam recollir fulles i altres elements naturals.
També vam estar una estona jugant en una zona de jocs.
Ens ho vam passar molt bé!!
Si voleu veure les fotos feu clic a la imatge
Anna i Cristina
Hola famílies,durant aquest mes d’Octubre a la classe de I3 hem fet activitats relacionades amb la tardor i la Castanyada,hem treballat vocabulari , hem manipulat elements com carbasses,fulles,castanyes i bolets,hem treballat els colors de la tardor,hem cantat cançons,i moltes coses més,us deixem un recull d’algunes activitats,si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge.
Gemma i Patri
Hola famílies, com sabeu els infants de I3 ja fa uns dies que venen a l’escola i que estàn en ple procés d’adaptació, s’han d’habituar a nous espais, persones, horaris, jocs, menjars, hàbits, etc. Davant d’això, una de les formes més comunes d’expressió dels infants de 3 anys és el plor. Generalment és un plor adaptatiu, ens mostra els seus sentiments i li permet treure la inquietud i tristesa que li pot provocar la nova situació.
Passades unes setmanes arribaràn a la classe amb normalitat. Hem de tenir en compte que cada infant és diferent i que, per tant, tindrà el seu propi procés, però hem de dir que cada vegada estan més tranquils/es a l’aula per poder fer moltes activitats i per això us volem deixar una mostra en fotos del que han sigut aquests primers dies a l’escola,esperem que us agradin!
Gemma i Patri
Si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge
Avui hem assistit a la graduació dels tres grups de 6è de la nostra escola i estem molt contentes que hagin arribat amb èxit al final de la seva etapa a Primària. Els desitgem molta sort i els felicitem per l’important pas que donaran amb la seva entrada a l’Institut el proper mes de setembre.
Aquest esdeveniment, potser n’ha eclipsat un altre que no és menys important dins del nostre centre, i que les mestres d’Educació Infantil volem fer públic a través d’aquest Blog: La graduació del grup d’ I5, que ha finalitzat l’Etapa Infantil i el pròxim curs iniciarà la Primària. També van per aquests nens i nenes les nostres felicitacions pels assoliments realitzats i les immenses ganes que tenen d’aprendre. Desitgem que siguin sempre tan alegres, carinyosos /es, entusiastes i solidaris. I que per molts anys que passin , els quedi algun bon record del seu pas per l’Educació Infantil. Nosaltres no us oblidarem!
Una forta abraçada de totes les mestres d’Educació Infantil!

Rafi i Cristina S.