A finals del trimestre passat vam celebrar la mona i durant aquesta setmana hem fet activitats relacionades amb la festa de Sant Jordi.
Per veure les fotos cliqueu aqui
SONIA
A finals del trimestre passat vam celebrar la mona i durant aquesta setmana hem fet activitats relacionades amb la festa de Sant Jordi.
Per veure les fotos cliqueu aqui
SONIA
Hola, famílies!
Com ja sabeu la setmana passada vam celebrar Sant Jordi. Vam gaudir molt preparant-vos la rosa que us van regalar els vostres fills. A més a més dijous per la tarda, vam assistir a un petit concert que ens van preparar els alumnes de 5è de primària, i divendres van participar en els jocs florals. Vam llegir el conte que havíem creat conjuntament tota la classe.
Esperem que us agradi el conte creat per les papallones: Per veure’l cliqueu aquí
I per veure les fotos dels jocs florals, concert i les roses: Cliqueu aquí
Vero
Hola famílies!
Els tigres i tigresses us volem ensenyar les activitats que hem fet a la setmana de Sant Jordi, que han estat moltes! Hem fet un drac molt i molt llarg amb la col·laboració de tots els alumnes de l’escola, hem pintat roses i flors de primavera, hem participat als Jocs Florals amb un conte que hem fet entre tots els nens i nenes de la classe titulat “Maria voladora”, i hem fet un altre conte entre totes les classes de l’escola que hem penjat a les parets del vestíbul. També hem assistit a un concert que ens van fer els alumnes de cinquè amb els instruments que estan aprenent a tocar…
Ens ho hem passat molt bé i hem après molt!
Cliqueu aquí o a la imatge per veure les fotos.
Anna Carulla
Benvolgudes famílies,
El divendres vam celebrar Sant Jordi i durant tota la setmana hem realitzat diferents activitats entorn aquesta festa (la llegenda, contes, racons, manualitats, etc.).
Entre tots hem creat el conte “El poble dels superherois” per participar als jocs florals de l’escola i ens han donat un diploma, el voleu llegir?
També vam gaudir d’un concert que ens van oferir els companys/es de cinquè.
Feu click aquí o a la foto per veure l’àlbum.
Marta Font
Hola, famílies!
Com ja sabeu la setmana passada vam celebrar Sant Jordi. Vam gaudir molt preparant-vos la rosa que us van regalar els vostres fills. A més a més dijous per la tarda, vam assistir a un petit concert que ens van preparar els alumnes de 5è de primària, i divendres van participar en els jocs florals. Vam llegir el conte que havíem creat conjuntament tota la classe.
Esperem que us agradi el conte creat pels elefants: Per veure’l cliqueu aquí
I per veure les fotos dels jocs florals, concert i les roses: Cliqueu aquí
Laura
Bona tarda, avui hem celebrat Sant Jordi a l’escola, us deixem un vídeo resum.
FELIÇ SANT JORDI!
Hola famílies! Desitgem que hagueu passat unes bones vacances de primavera.
Com ja sabeu comencem demà dimarts el darrer trimestre d’aquest curs 2020-2021. Per celebrar-ho us proposem veure les mones que vam fer els nens i nenes de la classe dels gats.
Esperem que us hagin agradat!
Si cliqueu el gat de xocolata, podreu veure les fotos de la nostra MONA!!
Helena
Avui els Elefants hem fet l’última activitat del trimestre, una de ben dolça… La Mona!
Cada nen/a ha guarnit el seu dònut, amb un ou de xocolata, plomes i lacasitos, i ja les tenim llestes per tastar-les… Ñam, ñam, quina bona pinta tenen!

Esperem que la gaudiu igual que nosaltres hem gaudit preparant-les. Bones vacances, famílies!
Si voleu veure les fotos CLIQUEU AQUÍ
Laura
AVUI ELS MICOS I ELS UNICORNS HEM FET LA MONA AMB UN DONUT, PLOMES, LACASITOS I UN OU. AQUÍ US DEIXEM EL RECULL DE LES FOTOS. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!
BONA PASQUA I BONES VACANCES!! ENS VEIEM EL 6 D’ABRIL! 🙂 
LES MESTRES D’INFANTIL.