Monthly Archives: novembre 2009

SANTA CECÍLIA

El proper diumenge 22 de novembre se celebra la festa de Santa Cecília, patrona de la Música i dels músics.

A l’escola ho celebrarem el proper dilluns 23 de novembre a la tarda. Els alumnes de l’escola de música municipal ens oferiran un petit concert al gimnàs de l’escola. Com que som molt alumnes, farem dos torns:

-Els alumnes d’INFANTIL gaudiran del concert de 15 a 16 hores de la tarda.

-La resta d’alumnes de PRIMÀRIA assistiran al torn de 16 a 17 hores de la tarda.

Esperem gaudir d’un GRAN concert i que els i les alumnes puguin disfrutar d’una tarda fantàstica, celebrant la festa de la MÚSICA.

Al bloc de P4 podreu trobar fotos de la Festa de Santa Cecília. Cliqueu aquí

II SETMANA DE LA CIÈNCIA

Durant tota aquesta setmana, l’escola està immersa en la II SETMANA DE LA CIÈNCIA. Enguany com que és l’Any Internacional de l’Astronomia, hem dedicat la Setmana a aquest tema. L’escola s’omplirà de planetes, estels, constel·lacions, sols i llunes, coets, astronautes, etc. Des de l’àrea de música, hem preparat un CD que sonarà cada dia a l’entrada dels i de les alumnes a les 9 hores del matí i les 15 hores de la tarda. Aquest disc inclou cançons conegudes per l’alumnat i relacionades d’alguna manera amb l’espai i el tema de l’ASTRONOMIA. Alguns dels títols que inclou són:

1-AUDICIÓ: “Júpiter, el portador de l’alegria” (Gustav Holzt)

2-CANÇÓ: “El meu coet” (CD Ed. CLARET, Llibre 2n)

3-LA CANTATA DE L’ESPAI dels SUPERMÚSICS: “Els planetes”

4-CANÇÓ: PLOU I FA SOL (cantada pels alumnes de P4)

5-CANÇÓ: “La lluna, la pruna” (cantada pels alumnes de P3)

6-MÚSICA DE PEL·LÍCULA: “La guerra de les galaxies”

7-MÚSICA DE PEL·LÍCULA: “2001, Odissea a l’espai”/ “Així parlà Zaratrusta”

8-CANÇÓ: “Sol, solet”

9-CANÇÓ: “Qualsevol nit pot sortir el Sol” (Sisa)

10-CANÇÓ: “El Sol i la Lluna” (CD Menuts dels Supermúsics)

logo setmana ciencia MOTORS A PUNT….? 3……………2……………1     A L’ESPAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!