DURANT: “LA PETITA FESTA GANXETA”

1. DURANT: “LA PETITAT FESTA GANXETA”

Realitzarem diferents activitats:

1. A la PDI, baixarem una imatge al, “google”,  del Cartell de la Festa  Misericòrdia i entre tot el grup de P5, i el programa  JIGSAW PANET, farem el trencaclosques

1. Conte col·laboratiu, crearem un conte conjunt, amb els nens i les nenes de P3 i P4, mitjançant el DRIVE (google docs). El conte estarà relacionat amb la Cucafera  de l’escola. Cada grup estarà a la seva classe.

1. A la PDI, escriurem a la pantalla els diferents noms dels gegants i els relacionarem amb la imatge.
  1. Farem un taller, tot infantil, amb grups internivell, amb la col·laboració de les famílies, per fer  ”capgrossos”.

5. Dibuixem al openboard La Cucafera i li posem el nom:

1. En petits grups, faran una descripció del element de festa que han portat a l’escola i ho enregistrament a l’audacity, donant ells mateixos la mateixa resposta.

1. Amb les tauletes, buscarem i instalarem l’APP de les músiques de Festa Major de Reus, on els infants podran escoltar la música que acompanya als elements festius, d’una forma interactiva i divertida.

8.  Amb el mòbil i l’APP de SPARK VIDEO, enregistrarem un petit vídeo, amb fotografies, dibuixos, veu i musiqueta.

9. Realitzarem una sortida, P4 i P5, al Museu “Ara toca festa”, de Reus. Anirem caminant des de l’escola. Aprofitarem aquesta activitat, per visionar tot junts a la PDI, el recorregut que farem i quan trigarem, amb el google maps.

10.  Amb l’App, Spreaker Studio, enregistrarem una notícia molt important pels nanos.
Listen to “La Cucafera” on Spreaker.

11. Rua al pati per donar cloenda a la “Petita Festa Major”

12. Per finalitzar la festa, ens vindrà a visitar la Cucafera,  ballarem  i cantarem la seva cançó.

En farem enregistrament i vídeos amb la Cucafera i els seus portadors per tal de poder mirar-ho a classe durant la resta del curs.