LLERTO

Llicències

http://phobos.xtec.es/sgfprp/entrada.php

29 llicències sobre tutoria i orientació

Autor/a Títol del treball
Boixaderas Saez, Rosa Proposta d’educació intercultural dins del pla d’actuació tutorial en l’ensenyament secundari obligatori
Brunet Mañé, Dolors Professions del passat amb futur
Cadierno Carpintero, Carmen Cap a un pla d’acció tutorial (PAT) a les Escoles Oficials d’Idiomes
Carpena Casajuana, Anna Habilitats socials i educació de valors des de l’acció tutorial
Cornet de la Salud, Carme Decidir-se per la formació professional. Una opció de futur.
Dorado Perea, Carlos Estratègies d’aprenentatge i tècniques d’estudi en cd-rom i multimèdia
Duran Gisbert, David ‘Ensenyar i aprendre’: un crèdit variable, de reforç i ampliació, basat en la tutoria entre iguals per a l’atenció a la diversitat a secundària
Espinos Espinos, Joan-Lluís L’acció tutorial factor de qualitat dels centres d’ESO.
Fernández Campelo, Pilar L’acció tutorial a l’ESO: una eina per afavorir la cohesió social. Proposta per a una acció continuada de 1r a 4t d’ESO.
Fernandez I Valentin, Rafael L’acció tutorial a l’ensenyament secundari obligatori (12-16)
Fernández Martínez, Joan Eines i recursos per treballar l’orientació escolar i/o professional de l’alumnat
Gallardo Díaz, Juana La tutoria com a eina d’alfabetització emocional: Deixar d’esperar, aprendre a voler
García Labiano, José Miguel L’autoconeixement, la convivencia i l’orientacio en el marc de l’accio tutorial
Isidro Donate, Felipe Anàlisi d’hàbits posturals en l’alumnat d’ensenyament obligatori. Desenvolupament d’un programa d’educació per a la prevenció del mal d’esquena. Elabo
Llinas Carmona, Concepcio Estrategies metacognitives per treballar amb l’alumnat des de l’accio tutorial. Un disseny ecologic
Lumbierres Naya, Consol Elaboració d’un material interdisciplinari per treballar conjuntament des de l’àrea de Llengua o Tutoria les competències socials
Masip Utset, Maria L’orientació a l’entrada i a la sortida de l’ESO
Naya Ariste, Isabel La integració sociolaboral dels joves immigrants: reptes i oportunitats
Nebot Peirat, Anna Maria Eines i recursos per a treballar l’orientació escolar i/o professional de l’alumnat
Nolla Casals, Anna M. Pedagogia de la vida i de la mort: eines d’acció tutorial i propostes didàctiques per a l’educació primària.
Núñez Esteban, M. Carmen Elaboració d’un model de cogestió tutorial
Pardo Riaño, Cruz Ensenyar a estudiar per aprendre a aprendre. Una intervenció psicopedagògica des de la pràctica reflexiva conjunta de la investigació acció.
Pérez Pérez, M. Josefa La tutoria inclusiva com a eina de mediació i convivència. Recerca educativa d’experiències
Pons Sabio, Montserrat Adolescents a les aules: una altra mirada. Necessitats del professorat per atendre les conductes disfuncionals de l’alumnat.
Puigpelat Pallarés, Montserrat La implementació i avaluació de la tutoria individual i personalitzada als centres de secundària.
Pujol Panavera, Montserrat APRENENTATGE ENTRE PARELLES D’IGUALS – “Pair Peer Learning” Programa d’acció tutorial: creació de coneixements i habilitats i millora de la convivènc
Saumell Mir, Maria Carmen “Escolta’m”.La resiliència i la vinculació afectiva en l’acció tutorial.
Sogas Figueras, Maria Teresa Compartir per crèixer a l’escenari de la rotllana
Vilaró Camps, Josep Majors de 15 anys

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *