Llicències
http://phobos.xtec.es/sgfprp/entrada.php
29 llicències sobre tutoria i orientació
Autor/a | Títol del treball |
Boixaderas Saez, Rosa | Proposta d’educació intercultural dins del pla d’actuació tutorial en l’ensenyament secundari obligatori |
Brunet Mañé, Dolors | Professions del passat amb futur |
Cadierno Carpintero, Carmen | Cap a un pla d’acció tutorial (PAT) a les Escoles Oficials d’Idiomes |
Carpena Casajuana, Anna | Habilitats socials i educació de valors des de l’acció tutorial |
Cornet de la Salud, Carme | Decidir-se per la formació professional. Una opció de futur. |
Dorado Perea, Carlos | Estratègies d’aprenentatge i tècniques d’estudi en cd-rom i multimèdia |
Duran Gisbert, David | ‘Ensenyar i aprendre’: un crèdit variable, de reforç i ampliació, basat en la tutoria entre iguals per a l’atenció a la diversitat a secundària |
Espinos Espinos, Joan-Lluís | L’acció tutorial factor de qualitat dels centres d’ESO. |
Fernández Campelo, Pilar | L’acció tutorial a l’ESO: una eina per afavorir la cohesió social. Proposta per a una acció continuada de 1r a 4t d’ESO. |
Fernandez I Valentin, Rafael | L’acció tutorial a l’ensenyament secundari obligatori (12-16) |
Fernández Martínez, Joan | Eines i recursos per treballar l’orientació escolar i/o professional de l’alumnat |
Gallardo Díaz, Juana | La tutoria com a eina d’alfabetització emocional: Deixar d’esperar, aprendre a voler |
García Labiano, José Miguel | L’autoconeixement, la convivencia i l’orientacio en el marc de l’accio tutorial |
Isidro Donate, Felipe | Anàlisi d’hàbits posturals en l’alumnat d’ensenyament obligatori. Desenvolupament d’un programa d’educació per a la prevenció del mal d’esquena. Elabo |
Llinas Carmona, Concepcio | Estrategies metacognitives per treballar amb l’alumnat des de l’accio tutorial. Un disseny ecologic |
Lumbierres Naya, Consol | Elaboració d’un material interdisciplinari per treballar conjuntament des de l’àrea de Llengua o Tutoria les competències socials |
Masip Utset, Maria | L’orientació a l’entrada i a la sortida de l’ESO |
Naya Ariste, Isabel | La integració sociolaboral dels joves immigrants: reptes i oportunitats |
Nebot Peirat, Anna Maria | Eines i recursos per a treballar l’orientació escolar i/o professional de l’alumnat |
Nolla Casals, Anna M. | Pedagogia de la vida i de la mort: eines d’acció tutorial i propostes didàctiques per a l’educació primària. |
Núñez Esteban, M. Carmen | Elaboració d’un model de cogestió tutorial |
Pardo Riaño, Cruz | Ensenyar a estudiar per aprendre a aprendre. Una intervenció psicopedagògica des de la pràctica reflexiva conjunta de la investigació acció. |
Pérez Pérez, M. Josefa | La tutoria inclusiva com a eina de mediació i convivència. Recerca educativa d’experiències |
Pons Sabio, Montserrat | Adolescents a les aules: una altra mirada. Necessitats del professorat per atendre les conductes disfuncionals de l’alumnat. |
Puigpelat Pallarés, Montserrat | La implementació i avaluació de la tutoria individual i personalitzada als centres de secundària. |
Pujol Panavera, Montserrat | APRENENTATGE ENTRE PARELLES D’IGUALS – “Pair Peer Learning” Programa d’acció tutorial: creació de coneixements i habilitats i millora de la convivènc |
Saumell Mir, Maria Carmen | “Escolta’m”.La resiliència i la vinculació afectiva en l’acció tutorial. |
Sogas Figueras, Maria Teresa | Compartir per crèixer a l’escenari de la rotllana |
Vilaró Camps, Josep | Majors de 15 anys |