La prestatgeria. Crea llibres.

Des de la prestatgeria digital de la XTEC, els centres docents podeu crear tants llibres virtuals com necessiteu i els podeu assignar al professorat del centre. Visiteu el catàleg digital per tenir accés als llibres creats per altres centres.
Per saber com són els llibres digitals i com funcionen visiteu el llibre d’exemple.

Si ho desitgeu us podeu subscriure als llibres i rebreu informació de les entrades noves que tinguin. Si necessiteu més informació sobre aquest tema, consulteu el capítol Subscripció a continguts del llibre Com funcionen els llibres?.

Si voleu fer proves de com funciona la prestatgeria feu-ho a l´espai de proves i cursos. Si us plau, no utilitzeu aquest espai per fer proves de creació de llibres nous.

Comença a haver-hi llibres amb continguts francament bonics i interessants. Animeu-vos a anunciar-los des de la icona anunci, que els administradors d´aquests llibres trobareu en el catàleg.

Com funcionen els llibres?