Hem resolt un problema per parelles. Havíem de repartir dos croissants grans per totes les nenes i tots els nens de la classe. Mireu com ho hem fet! Hem trobat diferents solucions per resoldre una mateixa qüestió! Després de fer-ho hem explicat a la resta de companys quin ha estat el procediment que hem seguit per resoldre la qüestió plantejada. Ho hem fet molt bé i hem buscat estratègies per trobar la solució. També hem utilitzat la taula del cent per poder sumar i contar els trossets que havíem fet de cada croissant.
Hem vist que en el tetabrik de suc hi havia escrit 1L i, després de recollir les diferents aportacions que hem fet entre tots, hem esbrinat que vol dir 1 L. Hem recordat que per saber quina és la nostra mesura fem servir la cinta mètrica, per saber el pes utilitzem la balança i els litres ens serveixen per mesurar els líquids com el suc, l’aigua, el cacaolat,… La lletra “L” ens diu que en el tetabrik hi ha un litre de suc. Hem quedat que a casa ens fixaríem a veure si en trobàvem més!
<a href="“>
HOLA CAVALLERS I PRINCESES ! HEU TREBALLAT DE VALENT PER SOLVENTAR AQUEST PROBLEMA, ENHORABONA I CONTINUEU AIXI. UN PETO PER TOTS.