ÉS TEMPS DE……….. VACANCES,SOL,PLATJA,CASALS,AMICS,GELATS….. ADÉU ESCOLA!!!!

Les coses més senzilles del món són, en moltes ocasions,les que produeixen els millors efectes. El mateix passa amb l’aigua i el sabó que, units, creen art en forma de bombolles.
El taller de bombolles de sabó ha posat punt final a l’escola.
A partir d’ avui comença una nova etapa. Tots els nens i les nenes acaben l’ escola i comencen les vacances d’ estiu! Arriba una època ben diferent, on els horaris són més flexibles, les obligacions passen a segon terme i totes les activitats d’ oci, esports, casals d’ estiu, piscina, amics i cosins, celebracions, etc…entren a casa. Avui és l’ últim dia d’ escola, un dia que esperen tots els nens amb molta alegria i ja ha arribat!
Ens espera un cap de setmana llarg per celebrar l’entrada a l’estiu menjant coca, tirant petards i fent grans fogueres. Així doncs, que tingueu una gran entrada a l’estiu, un bon cap de setmana i per suposat, un bona revetlla de Sant Joan!

FINS SETEMBRE!!!!

One thought on “ÉS TEMPS DE……….. VACANCES,SOL,PLATJA,CASALS,AMICS,GELATS….. ADÉU ESCOLA!!!!

1. Marta Bacarisas

Igualment Mabel! Una abraçada a tots! Ens veiem al setembre 😉