EL DIA 22 DE DESEMBRE DESPRÉS DE LA CELEBRACIÓ RELIGIOSA AL GIMNÀS, ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL VAM ANAR A L’OBRA SOCIAL BENÈFICA A CANTAR NADALES.
- ELS AVIS I ÀVIES DE L’HOSPITAL VAN ESTAR MOLT CONTENTS QUE ELS ANÉSSIM A VISITAR I QUE ELS CANTÉSSIM NADALES I SOBRETOT ELS VA AGRADAR EL POMA DE NADAL QUE ELS VAM RECITAR.
- LA SARA ENS VA ACOMPANYAR I ENS VA AJUDAR A FER UNA GRAN ACTUACIÓ.
- VAN SER MOLT AMABLES I ENS VAN DONAR UN PETIT DETALL PER LA NOSTRA VISITA.







































































