El dijous 10 de novembre vam anar a veure la Pedrera de Gaudí.
Ens van explicar una història fantàstica i vam veure les xemeneies del terrat.
La Pedrera és molt bonica i us recomanen a tots que hi aneu us agradarà moltíssim.
Us ensenyem una mica perquè us quedin ganes d’anar-hi.














