Monthly Archives: novembre 2011

LA PEDRERA D’ANTONI GAUDÍ

El dijous 10 de novembre vam anar a veure la Pedrera de Gaudí.

Ens van explicar una història fantàstica i vam veure les xemeneies del terrat.

La Pedrera és molt bonica i us recomanen a tots que hi aneu us agradarà moltíssim.

Us ensenyem una mica perquè us quedin ganes d’anar-hi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LA CASTANYADA

La setmana passada vam celebrar la castanyada. Aquest any com ha plogut no hem pogut coure les castanyes al pati de l’escola però si que ens les hem menjat com cada any

També ens ho hem passat molt i molt bé amb els jocs que ens han preparat els nens i nenes de sisè.