JA HEM CELEBRAT EL CARNAVAL I A L’ESCOLA VA VENIR A VISITAR-NOS EL TOLTES PAPALLONGUES. EL VAM REBRE AMB UNES MÀSCARES MAQUÍSSIMES.
A LA TARDA ENS VAM DISFRESSAR D’ALLÒ QUE ENS FEIA MÉS IL·LUSIÓ.
JA HEM CELEBRAT EL CARNAVAL I A L’ESCOLA VA VENIR A VISITAR-NOS EL TOLTES PAPALLONGUES. EL VAM REBRE AMB UNES MÀSCARES MAQUÍSSIMES.
A LA TARDA ENS VAM DISFRESSAR D’ALLÒ QUE ENS FEIA MÉS IL·LUSIÓ.
DIJOUS VAM TENIR UN DIA MAGNÍFIC I VAM PODER GAUDIR D’UN DIJOUS GRAS MOLT DIVERTIT.
EL PASSAT 9 I 10 DE FEBRER VAM ANAR DE COLÒNIES A CAN RIBAS A BIGUES I RIELLS.
ENS HO VAM PASSAR GENIAL I VAM GAUDIR JUGANT A INDIS I CAWBOYS.
US MOSTREM UNES QUANTES FOTOS: