El conte de la setmana

L’oreneta viatgera

Hi havia una vegada una papallona que anava volant pel bosc i va venir una oreneta. Se la va menjar. Després va trobar un amic que era un cuc. Els dos van anar a la discoteca.

L`oreneta va deixar el cuc al Montseny i ella se’n va anar al Pirineu amb una altra oreneta mascle. A continuaciò, els dos van anar al Montseny a menjar-se el cuc. Desprès es van fer un niu i van posar ous.

Un caçador va matar a l’oreneta (mascle). L’home es va enfadar i va començar a disparar cap a munt. Un tret va tocar al niu i van caure tots els ous. L’ oreneta va anar a salvar-los però nomès va poder salvar-ne dos, i l’altre va caure a sobre d’un aviò, però per sort estava viu.

Desprès van anar a la discoteca i van començar a ballar tots.

Conte realitzat per tots i redactat per en Guerau i Sara

Aquest article ha estat publicat en Informacions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *