Premis 2011

Segell Europeu i Qualitat Comenius

V Feria Nacional Temática - V Feria de valorización - 2011 - OAPEE -Comenius
La darrera convocatòria del premi «Sello Europeo para las iniciativas innovadoras en la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas 2011» va donar el 4t premi compartit a dos centres catalans pel projecte:

“ESORom Intercomprensión Lectora románica”.

El projecte ha estat coordinat pels professors Josep M. Mir de l’INS Lo Pla d’Urgell i Joan Capdevila de l’INS Ronda de Lleida. La cerimònia de lliurament dels premis, organitzada per l’OAPEE (Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos) va tenir lloc els dies 1 i 2 de desembre 2011 a Madrid.

Sello Europeo 2011

A la mateixa cerimònia es va lliurar el reconeixement de qualitat de la “V Feria de valorización Comenius” a la Sra. Joana Vidal, per la dinamització de les Visites d’Estudi internacionals des del Servei de Llengües estrangeres, i al INS Pau Vila pel Projecte Bilateral Comenius “ P.I.C.A.R.O”. Els guardonats van estar acompanyats de la Sra. Neus Lorenzo, Cap del Servei de Llengües estrangeres.

Felicitats al professorat i l’alumnat participant en el projecte!

Premis Fonix 2011

Finalistes Fonix 2011 4t convocatoria

Finalistes de 6è de primària 4t Fonix 2011- Podeu ampliar la imatge.

Una vegada més, el Concurs interescolar en llengua anglesa Fonix ha premiat 112 alumnes de Catalunya per la seva constància en l’estudi i l’excel·lència dels resultats.
Lliurament de premis Fonix 2011 Neus Lorenzo i Monica Pereña i Michael Peluse i Jonathan Dyke

Primers classifictas Fonix 2011- Podeu ampliar la imatge.

Al lliurament de premis van assistir el Director de l’International House (Sr. Jonathan Dykes) el representant de l’editorial Cambridge a Espanya (Sr. Michael Peluse), la Subdirectora de Llengua i Plurilingüisme del Departament d’Ensenyament (Sra. Mònica Pereña) i la Cap del Servei de Llengües Estrangeres (Sra. Neus Lorenzo) entre d’altres.
Director of Cambridge University Press in Spain Michael Peluse and Neus Lorenzo Cap del Servei de Llengües estrangeres
La taula de representants institucionals va lloar amb admiració la qualitat de l’alumnat presentat en aquesta convocatòria del concurs Fonix, promogut per Internationa House a Catalunya.
Tercers Finalistes 4t Fonix 2011 a Catalunya - promogut pel Servei de Llengües Estrangeres -Cap de Servei  Neus Lorenzo
Tercers Finalistes del 4t Concurs Fonix 2011 a Catalunya – Podeu ampliar la imatge
Fonix 2011 Concurs interescolar en llengua anglesa a Catalunya
El Concurs Fonix és una iniciativa conjunta de diversos agents educatius i culturals, en el marc del Pla d’Impuls a l’anglès a Catalunya. Des de fa anys esdevé un exemple d’excel·lència educativa, on hi participen en competició els alumnes dels centres escolars, gràcies als organitzadors d’International House, els esponsors de la Generalitat de Catalunya i les editorials i Universitats col·laboradores. El lliurament de premis és una trobada d’alumnes, famílies i professors que comparteixen l’orgull i l’alegria dels alumnes guanyadors i finalistes.