TUIXENT – LA VANSA FEBRER 2013 (2ª part)

PER LA TARDA VÀREM PASSEJAR PER TUIXENT I NO HI HAVIA NINGÚ. ENS VA AGRADAR JUGAR AMB LA NEU, ENS LLENÇÀVEM AMB UNES PALES I A SOBRE D’UNES BOSSES DE PLÀSTIC.

AL POBLE DXEN ELS GOSSOS SOLS PEL CARRER I TAMBÉ HI HAVIA CABALLS


PER LA NIT, DESPRES DE SOPAR, UNS QUANTS ENS VÀREM QUEDAR MIRANT LA TELE I UNS ALTRES VAN ANAR A PASSEJAR PEL POBLE DE NIT, FEIA MOLT FRED PERÒ VA SER MOLT BONIC.

DIVENDRES 8

A LES 8 DEL MATI LA PAULA I LA SEVA GUITARRA VAN DESPERTAR A TOTHOM.

ESMORZEM I CAP A LES PISTES, UNA ALTRA VEGADA. EL SEGON DIA JA EN SABIEM MÉS I VA SER TOT MÉS FÀCIL.

DESPRES D’ESQUIAR L’AUTOCAR ENS VA PORTAR A L’ALBERG  I ALLA VÀREM DINAR I RECOLLIR LES NOSTRES COSES

A LES 4 DE LA TARDA COMENÇAVA EL VIATGE DE TORNADA.

VAM PARAR A LA PARADA DEL CREMALLERA DE MONTSERRAT A BERENAR.

A LES 19 HORES, ON TIME, ESTÀVEM A PLAÇA CATALUNYA!

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a TUIXENT – LA VANSA FEBRER 2013 (2ª part)

  1. Dany diu:

    La veritat és que varem passar molt fred, recordo que una vegada el termòmetre va marcar -8 , quin fred!!!!! , però també varem passar moments molt xulos que espero omplin les vostres motxilles. Moments de tensió resolts per ambes parts la vostra i la nostra, moments de complicitat, moments de ràbia per fer una activitat díficil i que no ens sortia com nosaltres volíem, jo el primer amb el meu OSTION com defineix na Paula, moements de germanor a la vora de foc (ese foc que semblava el de Torrente, verdad Ramón), moments de passejades en sabatilles pel poble sobre neu i gel i a -3 graus (Yeray vas fer-me veure que el fred està al cap), en definitiva que sou genials i que amb una mica més que possessiu de la vostra part per fer les coses més fàcils seriem un equip 10.
    Una abraçada a tots.
    Dany.

  2. Adolescents U3 diu:

    Dany que bé que vas venir!!! Encara que vam trobar a faltar a la E.P. Encara que ets vas caure com mai a la vida t’ho haguéssis pensat i has estat de baixa unes setmanes, ens va agradar estar amb tu.
    Amb les pales ens ho vam passar millor que esquiant i proposo que un altre any estiguem més temps i no caldria esquiar.
    Si fóssim més prudents baixant rampes no ens fariem tan mal.
    Les caigudes a la neu van ser les protagonistes!!! Vam caure tant perquè era la primera vegada que ho fèiem, perquè no sabiem frenar amb aquells esquís.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *