Fem un projecte servei amb els companys de tercer 2

Els alumnes de tercer 2 «Els còmics» i de sisè 3 «Els humoristes» hem estat col·laborant en un projecte comú d’aula, sobre entorn i medi natural. Aquest projecte ens ha portat a col·laborar amb dues entitats que intenten conscienciar a la gent contra l’abandonament i gestionen colònies i refugis d’animals abandonats, els busquen famílies o cases d’acollida: ADA Castellar i Caldes Animal.

Una de les accions que hem volgut iniciar és la de posar GUARDIOLES SOLIDÀRIES a diferents botigues del poble i, amb el que es reculli, comprar pinso i complements (mantes, casetes…) per ajudar a les dues entitats.

Hem creat uns cartells que podreu veure pel poble, amb un codi QR que enllaça a aquest article, amb un vídeo explicatiu realitzat pels alumnes de sisè 3 amb la col·laboració dels còmics.