EXCURSIÓ AL MOLÍ PAPERER DE CAPELLADES

El divendres 27 de maig, els alumnes de l’escola d’Olvan juntament amb els alumnes de l’escola de Bassacs i Montmajor, vam anar a visitar el molí paperer de Capellades. En arribar vam esmorzar, després els alumnes de Montmajor i d’Olvan vam cantar una cançó de comiat pels nens/es de Cal Bassacs i ells ens van cantar la cançó del 75è aniversari, perquè l’any vinent ja no seran de la ZER.
Llavors per grups vam fer unes activitats força divertides. I després d’això ja era hora de dinar. A la tarda vam visitar el museu, vam veure tot el procés de la roba des de que arribava al museu fins que es convertia en paper. Nosaltres també vam fer paper. Ara podreu veure algunes fotos. Esperem que us agradin!