ENTREVISTA

1- Quant fa que treballes al Llindar?

Aquest es el meu cinquè any des que vaig començar a treballar al Llindar.

2- Què t’ha motivat a ser “professor”?

Fa uns quants any treballava en feines que no m’agradaven, i en un moment vaig decidir voler treballar amb persones, ensenyant, ajudant, etc. Llavors em vaig formar com a Educador Social, i ara estic aquí fent classes al Llindar.

3- Quin treball tenies abans de estar aquí?

Vaig treballar en un centre d’acollida on viuen nens i nenes que no hi podien viure amb les seves famílies.

4- Què fas al teu temps lliure?

M’agrada caminar per la muntanya, anar en bici o visitar museus i exposicions.

5- Què penses de tot el què està passant amb el COVID aquest any?

Penso que es una situació difícil i que mai no ens havíem imaginat que passaria una cosa així. El fet de tenir les imitacions i prohibicions de moviments i de relacionar-nos, que estem obligats a fer, fa pensar i en la nostra llibertat i en com les nostres accions poden influir en les vides dels altres.

6-  Com ha afectat al treball?

El fet de portar la mascareta mentre fas classe es una mica molest a vegades, i amb el grup al que dono classe no poden fer altres tallers com mecànica o fusteria, ja que em de evitar la circulació d’alumnes d’una escola a una altra.

7- Què t’agradaria treballar si no estiguessis aquí?

M’agradaria ser professor de primària, m’agraden els nens petits.

8-  Què et motiva a estar aquí?

La feina que faig aquí m’agrada, el ensenyar alguna cosa que pugui ajudar als joves pel seu futur. Estic a gust amb els meus companys, i el parc on està l’escola es molt maco.