Merlí, capítol 22 (Descartes)

LINK: https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/merli/merli-descartes-capitol-22/video/5630506/

PREGUNTES:

1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?

4 El Marc fa un monòleg mentre estan castigats, saps de què parla?

5 L’Iván conta als companys com es va fer la cicatriu que té a la cara. Com va ser?

6 La Tania es sincera al Pol. Qui ha escoltat tota la conversa? Què creus que passarà?

8 Com es sent el Gerard (Gery) quan s’assabenta que l’Oksana té un fill?

10 Quina alumna agraeix la tasca com a professor del Millán? per què creus que li agraeix?

7 comentaris a “Merlí, capítol 22 (Descartes)

1. 1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?

2 Per què alguns alumnes de Merlí (els peripatètics) han sigut castigats? per robar la araña del laboratori y les noies per fer escandalo a classe

8 Com es sent el Gerard (Gery) quan s’assabenta que l’Oksana té un fill?

2. 1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?

Vol dir que si te preguntan alguna cosa es per que existeixes.

2 Per què alguns alumnes de Merlí (els peripatètics) han sigut castigats?

Estan castigats per robar l’araña del laboratori

8 Com es sent el Gerard (Gery) quan s’assabenta que l’Oksana té un fill?

3. 1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?
    -Que estàs vivo.

-Per robar una araña.

4. PREGUNTES:

1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir? El diu que si encuestiones les coses es perque existeixes.

2 Per què alguns alumnes de Merlí (els peripatètics) han sigut castigats? Perque han robat una aranya al laboratori

8 Com es sent el Gerard (Gery) quan s’assabenta que l’Oksana té un fill?

5. 1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?
    Vol dir que quan penses vol dir que existeixes.

2 Per què alguns alumnes de Merlí (els peripatètics) han sigut castigats?
    Perque han robat l’aranya del laboratori.

8 Com es sent el Gerard (Gery) quan s’assabenta que l’Oksana té un fill?

6. 1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?
    Que perque existeixes
    2 Per què alguns alumnes de Merlí (els peripatètics) han sigut castigats?
    Per robar una aranya del laboratori i soltar-la a classe.
    Que está enamorada d’ell
    De William Shakespeare
    Li va caure un vidre d’una finestra a la cara.
    La Coralina, que fara xantatge.
    7 La Coralina i el Millán parlen sobre la família. Per què és tan important?
    Per qué la familia sempre está en els momentos complicats.
    8 Com es sent el Gerard (Gery) quan s’assabenta que l’Oksana té un fill?
    Al principi no molt bé, després es va acostumant.
    Al Millán, perque s’en va del institut.

7. 1 Merlí parla sobre Descartes, que deia: si dubtes, existeixes. Què vol dir?
    Vol dir que quan penses vol dir que existeixes.

2 Per què alguns alumnes de Merlí (els peripatètics) han sigut castigats?
    Perque han robat l’aranya del laboratori.