Diada de Sant Jordi.

Com ja és tradició de cada any, el 23 d’abril celebrem la Diada de Sant Jordi a l’escola. Alumnes i mestres baixem a la plaça del poble a veure les parades de llibres, roses i la parada de les manualitats dels i de les alumnes de cicle superior. Enguany han fet unes llibretes xulíssimes i solidàries!. A més, hem tingut un espectacle de màgia i l’entrega dels premis dels Joc Florals: felicitats artistes!
A la tarda, com no, la dansa d’en Patufet! Hem tret a ballar la nostra faràndula. Que bé que ens ho hem passat!
Visca Sant Jordi

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Consell d’alumnes del segon trimestre

Aquesta setmana ens hem reunit el Consell d’alumnes per debatre temes importants del centre. Hem fet valoracions sobre el carnestoles i sobre el dijous llarder. Hem fet propostes per Sant Jordi i finalment hem fet la primera selecció dels dibuixos que identificaran els labavos del porxo.
Com podeu veure som una comissió treballadora i compromesa.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest matí, alguns alumnes de 4t i 6è han assistit a la Celebració del XV Certament Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta a Sta. Coloma de Farners.

Les dues alumnes que han llegit han estat la Laia Arauz, com a representant de cicle mitjà, i la Mariona Pòrtulas, com a representant de cicle superior.

Totes dues ho han fet molt i molt bé i tots plegats hem pogut gaudir d’una activitat ben diferent i enriquidora.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Pinta’t la cara i a ballar!!!

Aquesta tarda ens ho hem passat pipa! Ens hem maquillat la cara del que hem volgut: pirates, papallones, lleons, conills… fins i tot amb els ulls tancats! Hem pogut triar remenar! Mireu com hem quedat de bé!
I després a moure l’esquelet al pati!

Visca Carnestoltes!

PENTINATS ESBOJARRATS!

Cuetes, trenes, monyos, tints i sprays de colors… avui s’hi val tot! És el dia del pentinat esbojarrat! Així ho va dir el Rei carnestoltes i li hem fet cas!

Visca el Carnestoltes!

PREINSCRIPCIÓ CURS 19-20

Bon dia famílies, ja ha sortit el Full de sol·licitud Preinscripció curs 2019-2020 .

Tota la informació la trobareu a l’apartat de Preinscripció de la pàgina web de l’escola.

Recordeu que:

El període de preinscripció serà del 29 de març al 9 d’abril, però us agrairíem que us ajustéssiu als dies i horaris d’atenció a les famílies següents:

• Dimarts i dijous: 2, 4 i 9 d’abril de 8:45 a 13:30 del migdia i de 15 a 16:30 de la tarda.
  • Divendres: 5 d’abril de 8:45 a 13:30 del migdia i de 15 a 16:30 de la tarda.

Documentació necessària:

• Sol·licitud de preinscripció curs 2019-2020  (Properament)
  • Fotocòpia de la pàgina del llibre de família on està inscrit el naixement del nen/a.
  • Fotocòpia del DNI/NIE del pare i de la mare o dels tutors legals (en cas de no coincidir el domicili habitual que s’al·lega amb el DNIE/NIE, s’acreditarà amb el certificat o volant municipal de convivència on ha de constar que conviuen amb el sol·licitant, alumne/a).
  • Fotocòpia del DNI/NIE del nen/a, si s’escau.
  • Fotocòpia de la tarja sanitària (TIS) del/a nen/a.
  • Aportar la documentació pertinent a l’hora d’acreditar qualsevol circumstància que s’al·legui en els criteris generals i/o complementaris del formulari de preinscripció.
Publicat dins de ACTIVITATS, CURS 2018-2019 | Deixa un comentari

QUE ANIMALS QUE SOM

Aquesta està essent una setmana ben diferent on tots i totes estem gaudit de valent!! Alumnes i mestres moltíssim ens estem divertint i en aquest petit vídeo us ho deixem reflectit!