TALLERS

Al llarg d’aquest tercer trimestre hem continuat amb el treball dels tallers els dilluns i dijous a la tarda. Ara fem tots els tallers durant tota la tarda, sense canviar de taller, d’aquesta manera ens permet treballar més intensament ja que tots han assolit una dinàmica de treball.
A continuació us mostrem unes fotos on podreu veure els vostres fills/es treballant.

Els poemes de 2n

Abans de Setmana Santa vam estar treballant els poemes en motiu dels Jocs Florals de l’escola. Per fer un poema ens hem pensat una història bonica i l’hem explicat amb rodolins, fent estrofes de quatre versos; ens ha costat un xic però ens han sortit uns poemes preciosos. Avui els hem anat a llegir als nens i nenes de P4 i han estat molt contents. Després ells ens han recitat el poema de “la primavera” que han après.

SORTIDA AL MAS LA COROMINA

El dimarts 20 de març els alumnes de P5, 1r i 2n hem anat d’excursió al Mas La Coromina de Joanetes. Allà vam poder veure les vaques, els vedells i com s’alimentaven i el moment de munyir. També vam veure altres animals de la granja i vam conèixer moltes característiques dels animals i la granja fent un joc.
Després vam fer una passejada fins a un prat on hi havien uns burros els quals els hi vam poder donar menjar.
Vam dinar i per postres un iogurt fet a la granja boníssim!
A la tarda vam fer un taller on cada nen/a va elaborar un clauer amb goma eva que es van emportar!
Un dia molt divertit!!

FENT GEOMETRIA A 1r!

Al llarg d’aquest segon trimestre hem treballat una sessió setmanal la geometria utilitzant diferents materials els quals podíem manipular com els pentominos, tangrams, geoplans, reglets,… A partir de diferents plantilles amb diferents formes els alumnes havien de copiar i crear-ne de noves amb els diferents materials i tot seguit analitzar i verbalitzar posteriorment les formes geomètriques amb les quals estaven formades les diferents figures, les àrees, els perímetres, costats, vèrtexs,….una manera molt visual i divertida en la qual els alumnes han gaudit molt aprenent!!!

FEM CAGAR EL TIÓ A CI

Aquest matí quan hem obert el calendari d’advent, Ohhh! sorpresa una notícia:

22 DE DESEMBRE – NOTÍCIA
Quina il·lusió,
avui farem cagar el tió!
Ara que s’ha atipat
i si hem fet bondat,
una cançó cantareu
mentre el tió piqueu
i potser…….
alguna sorpresa trobareu…..

Assagem tots la cançó perquè ens cagui millor:
“TIÓ , TIÓ,
CAGA TORRÓ.
D’AQUELL TAN BO.
SI NO EN TENS PROU,
CAGA UN OU.
SI NO EN TENS MÉS,
CAGA DINERS”

Després del pati hem anat a fer cagar el TIÓ i ens ha cagat moltes coses, no només pels nens i nenes de primer i segon sinó per a tots els nens i nenes de primària i llavors hem anat a portar els regalls a les classes de 3r, 4t, 5è i 6è. Ui, que contents que hem estat tots plegats!!!

Projecte de l’oli

Els nens i nenes de la classe de 2n hem salat olives.

Un d’aquests dies que estàvem fent el projecte de l’oli, en Martí  va venir a l’escola amb un pot i tots els ingredients per a salar unes olives. De seguida vam improvisar l’activitat tot seguint pas a pas la recepta que ell mateix ha portat.

Després ho hem escrit en el llibret del projecte i finalment, una mica cada un, hem anat escrivint al Power Point els passos que hem fet, posant text a  les fotografies.

Ha estat una experiència molt interessant. Ara tots estem pendents de quan estaran apunt les olives per a menjar-les.