EL FANALET DE LA CALMA

DURANT TOT EL CURS, EN EL TALLER DE LES EMOCIONS, HEM ESTAT TREBALLANT COM CALMAR-NOS I RELAXAR-NOS A PARTIR DE DIFERENTS ACTIVITATS: EXERCICIS DE KINESIOLOGIA, EL RECOLLIMENT INDIVIDUAL, LA RELAXACIÓ AMB MÚSICA I ELS MASSATGES QUE TAAAANT ENS AGRADEN…
PERÒ EL MÉS DIVERTIT DE TOT… HA ESTAT CONFECCIONAR EL NOSTRE PROPI FANALET DE LA CALMA. D’AQUESTA MANERA, SEMPRE QUE ENS SENTIM NERVIOSOS, INQUIETS, ENFADATS, TRISTOS O SIMPLEMENT AVORRITS, EL PODREM UTILITZAR PER PODER-NOS SENTIR MILLOR!!
HO VOLEU VEURE?

DIBUIX COL·LABORATIU

UNA DE LES ACTIVITATS QUE HEM REALITZAT EN EL TALLER D’EMOCIONS DURANT AQUEST TERCER TRIMESTRE, HA ESTAT UN DIBUIX COL·LABORATIU.
CADA UN DE NOSALTRES HA COMENÇAT HA FER EL SEU DIBUIX AL SO D’UNA BONICA CANÇÓ. QUAN AQUESTA DEIXAVA DE SONAR, ENS HAVÍEM D’ATURAR I DEIXAR DE DIBUIXAR I PINTAR. ACTE SEGUIT, ENS CANVIÀVEM DE CADIRA, I CONTINUÀVEM EL DIBUIX QUE HAVIA COMENÇAT EL NOSTRE COMPANY/A. AQUEST PROCÈS L’HEM REALITZAT 7 O 8 VEGADES.

UN COP ACABADA L’ACTIVITATS, CADASCÚ HA EXPLICAT COM S’HA SENTIT: ENS HA AGRADAT EL DIBUIX QUE ENS HA QUEDAT? ENS HEM ESFORÇAT PER IGUAL QUAN ENS TOCAVEN ALTRES DIBUIXOS? CREIEM QUE ELS NENS I NENES S’HAN ESFORÇAT REALITZANT EL NOSTRE DIBUIX? HEM ESTAT MÉS PENDENTS DEL QUE FEIEN ELS NOSTRES AMICS I AMIGUES EN EL NOSTRE DIBUIX QUE NO PAS DEL DIBUIX QUE ENS TOCAVA CONTINUAR?…

EN VOLEU VEURE EL RESULTAT? SOM-HI DONCS!!

BUSQUEM FONEMES INICIALS I FINALS

A CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA, AMB ELS ALUMNES DE P5, HEM BUSCAT ELS FONEMES INICIALS I FINALS DE DIFERENTS PARAULES. HEM ANAT COL·LOCANT, A SOTA LES DIFERENTS LLETRES DE L’ABACEDARI IMATGES QUE COMENCEN AMB EL SEU SO. UN COP FINALITZAT EL JOC HEM COMPROVAT, ENTRE TOTS, SI CADA CARTRONET ES CORRESPONIA, O NO, AMB LES DIFERENTS LLETRES DE L’ABECEDARI. EN UNA ALTRA SESSIÓ, A L’AULA, HI HEM TORNAT A JUGAR PERÒ, AQUEST COP, AMB ELS FONEMES FINALS!

AQUÍ US EN DEIXEM UNA PETITA DEMOSTRACIÓ. HO HEM FET SÚPER BÉ!!