Nadal 2017

AGENDA

Del 9 al 19 de gener Inscripció al segon torn de les activitats de formació del PFZ de la Noguera 2017-2018
Consulteu tota la informació i formalitzeu les inscripcions al següent enllaç.
Fins el 17 de gener Inscripció a les proves Cangur 2018
Podeu consultar les bases completes de la convocatòria de la prova Cangur 2018.

Fins el 26 de gener Imagen7XL PREMIS BALDIRI I REIXAC 2017-2018
Consulteu les bases per presentar el vostre projecte al Premi Baldiri i Reixac 2017-2018.
Fins el 28 de gener exppelisInscripció al “5è concurs de vídeos d’experiments científics “Experiments de pel·lícula” del curs 2017-2018.
Adreçat a l’alumnat d’infantil, primària, ESO i batxillerat.Consulteu les bases del concurs (document en PDF) i accediu al formulari d’inscripció 2017-2018.

RECOMANEM

11è Premi Federico Mayor Zaragoza, curs 2017-18
Es proposa un concurs de creació de clipmetratges per a joves compromesos al voltant de la Celebració dels 70 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans el proper any  2018. Animem a les escoles, instituts, universitats i entitats juvenils a participar-hi. La dotació del Premi és de 5.000 euros.

Termini d’inscripcions del 15 de novembre del 2017 al 15 de febrer del 2018.
Consulteu les Bases i la Descripció del treball.

DESTACATS

activitum

S’ha actualitzat el portal activitum.cat on hi trobareu totes les propostes educatives de museus, teatres, auditoris, empreses i fundacions de tota Catalunya, en un catàleg virtual amb més de 2000 propostes.
Podreu crear el vostre Llistat de favorits com a docents registrats, i guardar les activitats més us interessin per a més endavant. També trobareu Noves classificacions d’activitats amb noves categories per ajustar la cerca i amb la Possibilitat de cerca per municipi, fins ara només es podia cercar per comarques.

PER GAUDIR

Un musical nadalenc que explica la història de Dave, un treballador i dedicat pare, que s’adona que el major regal que pot donar a la gent aquest Nadal és ell mateix i el seu temps.

RACÓ TIC TAC

Felicitacions de Nadal amb Scratch. Aquí teniu una felicitació predissenyada que podreu personalitzar i iniciar-vos en la programació amb Scratch d’una forma divertida i original: https://programamos.es/programa-tu-felicitacion-de-navidad/

Us deixem la nostra versió: