Maig 2017

4 de maig puzzle-piecesAvaluació per competencies
Jornada formativa organitzada pel SE de la Noguera i l’Editorial Santillana a càrrec de Juan Antonio Soler Vilanova.

7 de maig gorraPosa’t la gorra al Parc de la Transsegre de Balaguer
A més a més de la diada lúdico-esportiva del diumenge dia 7, teniu diferents opcions per treballar el projecte “Posa’t la gorra” a les escoles:

Per sol·licitar-los contacteu amb el CRP de la Noguera: crp-noguera@xtec.cat o truqueu al 973 44 63 62

Fins el 12 de maig Detecció de necessitats de formació per al curs 2017-208
Comença la fase de detecció de necessitats del Pla de Formació de Zona de la Noguera per al proper curs. En els següents enllaços trobareu tota la informació al respecte:

Us agrairíem que omplíssiu el formulari per fer-nos arribar ordenadament tota la vostra informació:

Fins el 14 de maig Votacions obertes del Concurs de lectura en veu alta de Ràdio Balaguer
Del 2 al 14 de maig es pot accedir a la web de Ràdio Balaguer i votar per les lectures realitzades per cada escola.

Accediu a les votacions

Fins el 19 de maig ImagenConcurs de Cartell per al Dia Mundial Antitabac
Concurs convocat per la Mesa de Salut Jove i el CRP de la La Noguera per a joves de 10 a 20 anys en tres categories: CS Primària, ESO i Batxillerat-Cicles Formatius.
El cartell guanyador serà la imatge de la Setmana Antitabac de la Noguera i s’emportarà un portàtil per a l’aula. Els guanyadors de les altres dues categories rebran una tablet per a l’aula cada un.

26 de maig Reunió de la comissió del Pla de Formació de Zona de la Noguera

• Lloc: CRP de la Noguera a les 12:00 hores
Fins el 31 de maig #EFIM201721615
Concurs de fotografia i patrimoni a través d’Instagram, amb l’objectiu d’apropar els alumnes al patrimoni monumental. L’EFIM proposa que els alumnes de secundària, de fins a 20 anys, tinguin l’ocasió de mirar des de la seva experiència el patrimoni i que construeixin el seu propi relat amb un llenguatge creatiu.

AVANÇAMENT D’ACTIVITATS

2 de juny Imagen2Cloenda del Refugi de llavors de la Noguera i celebració del Dia Mundial del Medi Ambient
Jornada de cloenda del Refugi de llavors al Parc de la Transsegre de Balaguer amb exposició i presentació de les fitxes de cultius, tallers i jocs relacionats amb les activitats de l’hort.

• Lloc: Parc de la Transsegre de Balaguer de 9.30 a 12.30 hores
  • Ben aviat us farem arribar tota la informació

NOVETATS

C9w1w5QXgAAY-uUNANOeduca. Nova maleta del CRP de La Noguera sobre Nanociència i Nanotecnologia per a ESO i Batxillerat.

Aquest NanoKit consta d’una col·lecció de materials, productes i reactius acompanyats de les corresponents fitxes i activitats per a fer un nanotast a l’aula.

Per demanar la maleta poseu-vos en contacte amb el CRP de La Noguera: crp-noguera@xtec.cat o truqueu al 973 44 63 62. [+info]

PER GAUDIR

bullMalhauradament el Bullying no deixa d’estar a primera línia de l’actualitat i, lluny d’estar controlat, cada cop augmenta i es radicalitza més. Només hi ha una resposta possible: Prou! Atreveix-te a moure’t!

Accés als materials didàctics de suport
Projecte educatiu #aquiproubullying XTEC

RACÓ TIC-TAC

836_1

Cada cop més treballem amb dispositous i teclats a l’aula, però, hi sabem escriure correctament? Està clar que la caligrafia ha de deixar pas a la mecanografia.

Aquí teniu una eina que us hi pot ajudar: MECANET és un programa lliure (i també en versió portable) que permet treballar la mecanografia a l’aula i a casa fàcilment. Ara ja només cal practicar!

Carpeta de descàrrega de fitxers