Juny 2017

AGENDA

Del 29 de maig al 2 de juny cartell1r Concurs de Cartells per al dia mundial antitabac de la Noguera
El Cartell guanyador ha estat realitzat pels alumnes de 2n curs del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes de l’INS Almatà de Balaguer, i durant aquesta setmana serà la imatge de la campanya antitabac promoguda des de la Mesa de Salut Jove de la Noguera amb motiu del dia mundial antitabac el dia 31 de maig. L’entrega de premis serà el proper 31 de maig a la sala d’actes del Consell Comarcal de la Noguera.

Guanyador Cat. Primària Guanyador Cat. ESO

Cliqueu  les imatges per ampliar-les

Podeu descarregar el cartell en pdf i imprimir-lo per adherir-vos a la campanya.

2 de juny cartellCloenda del Refugi de llavors de la Noguera i celebració del Dia Mundial del Medi Ambient
Jornada de cloenda del Refugi de llavors al Parc de la Transsegre de Balaguer amb exposició i presentació de les fitxes de cultius, tallers i jocs relacionats amb les activitats de l’hort.

• Lloc: Parc de la Transsegre de Balaguer de 9.30 a 12.30 hores
  • Cliqueu a la imatge per descarregar el programa en pdf.
5 de juny Imagen2Xerrada-col·loqui “Es fan grans, canviem la nostra mirada”
A càrrec de Mònica Vàzquez, terapeuta i mediadora familiar.  Es tracta de comprendre que els fills es fan grans i reflexionar sobre el nostre paper com a pares i mares per ajudar-los a ser el més independents possible, sigui quina la seva discapacitat.

Lloc: Taller l’Estel. Barri Nou, 29 de Balaguer
Dia i hora: Dilluns 5 de juny a les 19.30 hores

6 de juny

cartellFinal del concurs d’experiments científics de pel·lícula
El proper dimarts dia 6 de juny es donaran a conèixer els guanyadors de la quarta edició del concurs.
Els vídeos presentats es podran visualitzar a partir del dia 2 de juny a la web del concurs.

Més endavant us informarem de la data i hora de l’entrega de premis.

PER GAUDIR

Per al dia mundial del medi ambient, que serà el proper dia 5 de juny, us proposem els vídeos de 2 projectes d’aula realitzats per l’alumnat d’aula d’acollida, en un cas, i de l’aula oberta en el altre.

En tots dos casos es tracta d’un recull d’idees i principis per un món més sostenible i just, el primer al voltant de la lletra d’una cançó de Michael Jackson que va caure molt malament al govern americà de l’època i l’altra sobre la reflexió de la petjada de l’espècie humana al planeta.

RACÓ TIC-TAC

Visitar un museu té sovint diverses dificultats a superar: desplaçament, temps, preu…
Les noves tecnologies ens acosten les visites als millors museus del món a la pantalla del nostre ordinador, al toc d’un clic i gratuïtament asseguts a la nostra cadira.

Us en proposem uns quants per començar:

I us deixem unes quantes webs per poder investigar molt més.

Però també podeu llegir les 668 pàgines del llibre original “El Ingenioso Hidalgo Don Quijote de La Mancha” de la Biblioteca Nacional. Teniu tot l’estiu!