06. Escala de valoració

L’escala de valoració té una finalitat bàsicament formativa. Serveix l’alumnat per orientar l’acció mentre planifiquen, realitzen i revisen la seva presentació en PowePoint i també serveix el professorat per fixar l’atenció sobre uns quants del molts aspectes creatius amb què es pot trobar.

La qualificació és, per tant, bàsicament qualitativa i queda en mans de cada professor decidir com la tradueix a una nota quantitativa.

Cal subratllar, tanmateix, que avaluar un producte amb un instrument d’aquesta mena permet orientar la revisió d’una forma molt més clara i efectiva que no pas en avaluacions més obertes. En aquest sentit, entenem que una escala de valoració és fonamental una eina facilitadora de la comunicació i de l’autoaprenentatge de l’alumnat.
Descarregar: Escala de valoració

Descarregar: avaluacio-quantitativa.pdf