Tot i que fa dies hem acabat la setmana del carnestoltes, la setmana cultural hem fet la setmana blanca i estem a la recta final d’aquest segon trimestres. El temps passa i va deixant petjada, els nens i les nenes de la classe de P5 creixent i creixent, la dinàmica de la classe ens va portar a consolidar organitzacions, canviar-ne d’altres… tot per anar-nos ajustant a les necessitats del grup en cada moment.
Aquest matí hem estrenat l’espai d’aula dels invents, no m’allargo perquè ells i elles us explicaran molt bé els què s’hi fa. Ha estat un matí especial, l’aire era tranquil, lluminós, la primavera? A la classe si està bé i això es nota en l’ambient.
Us penjo quatre fotos perquè aneu veient com de consolidats estan els nostres espais d’aula, consolidats i atents per si calen canvis!!!
Molt bona setmana.