Ja fa dies la família d’en Tim va entrar a la classe.
El pare ens va proposar de mostrar tres llibres que s’utilitzen per fer tres coses diferents: trucs de màgia, música i conte.
Vam passar una bona estona amb l’Abraham i l’Estel.
No calen més paraules perquè les cares dels nens i nenes expliquen la resta!!!.
Moltes gràcies.
Gràcies a la Bet per deixar-nos participar d’una manera directa i sincera al dia a dia dels nostres petits gegants.
És un veritable plaer per nosaltres tenir presència dins el cor de l’escola i de tothom qui la composa.
Gràcies i ja sabeu que si necessiteu qualsevol cosa….truqueu al 012….jajjaja…és broma, poma!
petons!