COLÒNIES

Crec que estarem tots d’acord que les colònies sempre són uns moments emocionant: per als nens i nenes, per a les famílies i per als mestres.
A casa se’n parla, es preparen motxilles, es calmen neguits, s’escolten idees entusiasmades…,
Els infants tenen records d’altres anys, si no és la primera vegada, però sempre hi ha una part desconeguda: la casa, el menjar, les lliteres, el que s’hi farà, les coses màgiques que hi puguin passar…
A l’escola se’n parla i s’aprofita per aquella part més formal i d’aprenentatge, aquest any: els rèptils i amfibis.
Quan arribem a la casa de colònies tot es posa a funcionar a la vegada: es constaten idees, se’n construeixen de noves, es comparteix, s’aprèn el previst i l’imprevist, es juga, es conviu en la realitat i en la màgia. Tot fa que les colònies siguin un moment del curs tant esperat, viscut i recordat.
De tot plegat aquí en teniu una petita mostra.
A Mas Batllori, malgrat que el temps no va acabar de funcionar, vam passar tres dies genials.

4 comentaris a “COLÒNIES

  1. Com sempre van passar genial! La Sofía ens va explicar un munt de coses, va aprendre molt, sembla que hagi crescut aquests tres dies. A més a més el lloc li va sorprendre, ara veient les fotos amb nosaltres se’n recorda de més situacions per a explicar-nos. Ens diu que li ha encantat. Ha estat tota una experiència! Moltíssimes gràcies, per les fotos i per l’empeny que hi poseu en cada activitat.
    Una abraçada i un petó ben especial de la Sofía
    Bea i Alejandro

  2. Que xulo!
    gràcies per penjar les fotos. Com diu la Bea ens donaran peu a parlar de coses que encara no hem comentat de les colònies.
    Per cert Bet, tu també et vas penjar la serp al coll??
    A mi m’hagués costat.

    Un petó.

  3. Quina passada de fotos! La Júlia diu que li han encantat molt i al Jofre, també! La Júlia desitja que l’any que ve puguin torna a anar de colònies. I el Pau i la Cristina diem que: tot al que la Júlia ens havia explicat, per fi hem pogut posar cares, de l’Anna, la Mireia, la Marta, el Josep Mª, el Dentetes, la Bonica, el Mag, les serps, granotes…
    Moltes gràcies per compartir aquesta experiència i convivència amb tots nosaltres!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *