Ahir el dia va començar d’una forma una mica especial pels nens i nenes de primer i segon que no vàren anar de colònies. Mentre els companys preparaven l’exposició , hem treballat una recepta. Una recepta de GALETES!!!!! i desprès les hem fet. Ha estat una mica màgic veure com de la barreja de farina, sucre, llet i mantega apareixien unes formes perfectes d’estrelles, llunes i flors. I a més a més, estaven BONÍSSIMES!!!!!!!!!!
OHHH! quina sorpresa! Quina bona pinta fan aquestes galetes…segur que estaven súper bones! Com no, fetes amb l’ingredient principal: l’ alegria.
Enhorabona cuiners!