Mirar, veure i produir

portada-petita.jpg

Aquí trobareu una proposta de taller que pretén treballar els conceptes bàsics del llenguatge cinematogràfic a partir de petites produccions dels propis alumnes

taller-intro.pdf

taller-blocs-1-i-2.pdf

taller-blocs-3-a-6.pdf

Open publication – Free publishingMore educacio

Aquest article ha estat publicat en General, IMATGES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Mirar, veure i produir

1. Eloy diu:

He donat una ullada als teus materials i m’ha semblat fantàstic.
    Per si et serveix d’ajut, et passo la meva pàgina:

on parlo dels plans, angles i llum. També es pot veure un vídeo fet per nens de 5è de Primària on es treballa això.

2. A partir de la proposta de Fernando Lorza “MIRAR, VEURE I PRODUIR (aproximació al llenguatge audiovisual)”, Ferran Polo de l’IES Frederic Mompou de Sant Vicenç dels Horts, està portant a terme uns tallers amb els alumnes de l’Aula Oberta per tal de treballar conceptes bàsics com ara plans, angles, moviments de càmera o llums.
    Els tallers, amb un total de deu sessions, es desenvolupen al llarg d’un trimestre amb una dedicació d’una tarda a la setmana en dues hores consecutives.
    Amb una càmera digital, un trípode, una claqueta i un grup de 7 alumnes es realitzen petites produccions de tal manera que la pròpia activitat, pel seu plantejament intuïtiu i de manipulació, sigui la que mostri els conceptes. Aquesta metodologia respon a les necessitats de l’alumnat i en garanteix la motivació. Per veure una “doble sessió” podeu clicar a l’enllaç indicat prèviament.

3. Retroenllaç: Comunicació audiovisual a l’aula oberta de l’IES Frederic Mompou | reporteducació