Gràcies, Cantània – 5è – Curs 2017-18

Gràcies a totes les famílies que heu cregut que pels nens i nenes era important poder anar a un concert on serien els protagonistes i viurien un concert des de dins, en un lloc tan important com l’Auditori de Barcelona.

Gràcies també a totes els nens i nenes que s’han estudiat les cançons, coreografies i tot el què calia tenir present per a fer un bon concert.

Gràcies a les tutores que han dedicat hores de plàstica i hores de treball personal per a preparar els complements.

Gràcies a l’organització del Cantània i als serveis educatius de l’Auditori, que des de fa 29 anys treballen per tal que molts nens i nenes puguin tenir accés a música de qualitat.

Gràcies a tota aquesta feina, novament hem pogut viure un Cantània a l’Auditori de Barcelona. Hem preparat el concert des del mes de gener, a l’hora de música, fins al dia previ a l’actuació. Com sempre, ha valgut molt la pena l’esforç.

Ens ha tocat el concert a dos quarts de cinc de la tarda, fora de l’horari escolar, però preferiem anar-hi que perdre’ns una oportunitat com aquesta.

Desitgeu-nos sort perquè el curs vinent l’escola entri en el sorteig per anar a la Cantània. I, l’any vinent, si us plau, expliqueu als qui els toqui, nens i famílies, que realment val la pena anar-hi. No és una activitat normal, ja que és un concert “en majúscules” i una gran oportunitat que recordaran durant molt temps.

Gràcies!

Clicant sobre la fotografia podreu veure part del concert.

CANTÀNIA 2018 – PARTÍCULES

He après a treballar en grup, a cantar millor i també he après que podia divertir-me fent un concert.

Paulina Talamonte Gallardo

He après a respectar a tothom tant si sap fer-ho molt bé com si no en sap tant. He après a posar ganes a la feina.

Aniol Farrés Torres

He après a ser responsable amb la feina perquè si tothom fa la seva part surt molt millor.

Ariadne Loriente Fernández

He après a que quan cantem si anem al mateix ritme sona molt més bé. He après a ajudar als altres quan els hi costava. També he après a compartir el material amb els nens que els hi faltava.

Berta Boada Fuster

He après a cantar amb els meus companys i a respectar-los.

Ana Cañero Quiros

He après que treballant en grup i respectant els companys cantem molt millor.

Nayara González Navas

He après a comportar-me davant de molta gent.

Sofi Pampin Dubar

He après que és important no desafinar i que cal escoltar molt per cantar bé.

Pol Isart Almirall

He après que Cantània és viure una experiència que no oblidaré mai.

Elena Torres Gómez

He après que cal preparar-me les cançons per fer-ho realment bé.

Yaiza Díaz Martinez

He après a parlar amb gestos amb altres escoles.També a sincronitzar-me amb altres escoles que no coneixia.

Axel Alonso Dorado

He après a fer menys tonteries i parlar menys quan no tocava cantar. No he tingut vergonya tot i que hi havia moltes persones al públic. També he après que calia saber-se la lletra de les cançons que eren molt llargues però també molt divertides.

Giorgian Sacalean Aurel

He après a comportar-me bé en públic.

Erik Arrabal Simarro

He après a ajudar als nens quan no sabien quin material tocava.

Haytam Mallali Kattoufi

He après a relacionar-me amb altres nens i fer la feina amb ells, també he après a cantar millor, i a seguir les indicacions de la directora i cantar amb la solista.

Marian Ruíz Moreno

He après a no molestar als meus companys i a cantar millor.

Eric Sánchez Blanca

He après a cantar millor, a treballar en grup, esforçar-me i a callar quan no em tocava cantar.

Valentina Orozco Ottaviani

He après a compartir amb altres nens tan als assajos com el dia del concert.

Aya Daanoun El Harroun

He après a cantar i fer els gestos davant de molta gent.

Izan Benítez González

He après a coordinar-me amb les meus companys quan cantava i ballava.

Marc Vicente Esteban

He après a treballar en grup i encarregar-me de les meves coses

Noa Gallego Álvarez

He après a no tenir vergonya quan estava cantant.

Yarden León Alvarado

He après a mantenir-me callat quan no havia de cantar.

Gorka Infante Albert

He après a concentrar-me en el concert i a preparar el material quan calia.

Lorena Figuereo Pilar

He après a comportar-me davant de la gent.

Izan Macías Millan

He après a fer el material per la Cantània.

Kevin Gutiérrez González