El “Dia d’Europa”, al nostre Institut, a Roses, i al món: anem-hi?

15 maigJa ho hem celebrat: extraordinari, molt bé.
Sobretot vull deixar constància aquí d’una cosa: tenim uns alumnes formidables al nostre Institut: així sí que dóna gust ser “profe”.

Podeu veure més informacions a la web de l’IES o a http://xserra.net/eu. I també vídeos i altres informacions. I si voleu saber d’Europa, ja sabeu: pregunteu-los a ells.

Infomació prèvia

El 9 de maig de cada any se celebra el “Dia d’Europa”. És un dels pocs símbols de la Unió europea. Justament, quan escric això, el 9 de maig de 2009 a la tarda, veig que m’han publicat avui mateix un article a El Punt, que us recomano: crec que us agradarà… o que us animarà a opinar.

D’altra banda, uns quants alumnes del meu IES, des de fa dies, s’estan preparant per a celebrar la Jornada d’Europa que tindrem a Roses el proper dia 15 de maig. Podeu veure les informacions “de treball” a la pàgina web específica o bé des del , al qual m’agradaria que us associéssiu.

El dijous vindrà el director de la representació de la Unió europea a Barcelona, ens rebra l’alcaldessa, tindrem un parell de sessions de treball. En fi… un dia ben europeu.

europa-6Aviat hi ha eleccions al Parlament de la UE: cal preparar-s’hi. A més, a l’assignatura d’Educació eticocívica i a la de Socials de 4t d’ESO s’hi treballa. I, com potser heu llegit als articles, enguanys, un grupet d’alumnes han ja xatejat en anglès – amb gent d’altres dotze països – amb dos alts càrrecs de la UE, els Srs. Jan Figel, comissari d’Educació, i fins i tot amb Hans-Gert Pöttering, l’actual President del Parlament euroepu.

Ja veurem com acaba: de moment, ha sortit a diferents mitjans l’anunci, dilluns anem a una directa a TV Girona, dimarts enregistrem un servei informatiu per Tv Empordà, i hi haurà moltes més coses…

Un comentari a “El “Dia d’Europa”, al nostre Institut, a Roses, i al món: anem-hi?

1. Retroenllaç: Filosofia per a joves » Blog Archive » Anem fent, però…fem recompte?