CICLE INICIAL (1r i 2n)

En aquesta secció podeu trobar diferents recursos on podreu escoltar cançons, historietes i vídeos.  També trobareu enllaços a pàgines web on podreu repassar el vocabulari que anem aprenent a l’escola i jugar a jocs educatius en anglès.

A la pàgina web EDU365 del Departament d’educació hi ha enllaços molt interessants a pàgines webs recomenades.

Aquesta pàgina conté molts vídeos, historietes, cançons i fins i tot aplicacions per tablets senzilles i visuals. Molt interessant per als més menuts.

En aquest canal de youtube trobareu un munt de cançons de la companyia “Super Simple Songs” adequades per a nens i nenes en edat infantil i cicle inicial que comencen a aprendre anglès com a segona llengua.

Al Mother Goose Club trobareu tot alló que als infants més els hi agrada: cançons, rondalles tradicionals, vídeos i pàgines per imprimir. De ben segur us agradarà!

En Pocoyo també te vídeos molt divertits i senzills que els nens i nenes poden seguir fàcilment a casa. Series CLAN TV.

Maisy Fun Club és la pàgina oficial de la Maisy, una rateta molt curiosa, divertida i té molts amics amb els que s’ho passa de meravella. En aquesta web teniu varis continguts interessants

Jocs, cançons, historietes, manualitats, vocabulari… tot en un. I sempre amb l’experiència i renom del British Council. En trobareu de diferents nivells, és qüestió de fer-hi una bona ullada.

A la web Cbeebies de la BBC teniu varies seccions de jocs, caçons, històries, pintar, etc… que, tot i ser una web anglesa nativa, és molt lúdica i entretinguda.