CICLE MITJÀ (3r i 4t)

Aprendre anglès pot ser molt divertit! En aquest apartat trobareu jocs, vídeos, històries, cançons… per tal que des de casa pugueu continuar aprenent aquesta llengua. Si no sabeu per on començar, no dubteu en demanar ajuda.

Una pàgina plena de jocs online: memory games, hangman, board games, quiz shows,… A més, també té activitats per imprimir, com ara sopes de lletres, mots encreuats, etc.

RECURSOS INGLÉS 2017: AGENDAWEB

Aquí trobareu centenars d’exercicis per millorar el vostre anglès.

Pel vostre nivell us recomano:

ANGLOMANIACY-  Hi trobareu jocs molt entretinguts sobre gairebé tot el que aprenem a classe (food, animals, clothes, pets, family, transport, occupations, Halloween, Christmas,…)

BRITISH COUNCIL – LEARN ENGLISH KIDS: Jocs, cançons, històries, lectures, manualitats,… Aquesta pàgina té moltíssimes activitats per aprendre anglès, de diferents nivells de dificultat.

ANGLÈS 365.COM –  Aquesta pàgina web elaborada per Joan Sl vosemàtiques i nivells, així com també vídeos, historietes, cançons, etc.  Escolliu el vostre nivell i a jugar!

EDU 365.CAT – Portal del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Si cliqueu aquí podreu veure l’apartat de llengua anglesa.

SIMPLE SENTENCES – Un joc entretingut per crear frases senzilles en anglès. A veure a quin nivell sou capaços d’arribar…

TURTLE DIARY – Infinitats de jocs per aprendre anglès. Seleccioneu el nivell que us vagi millor i comenceu a jugar!  Si voleu, també hi ha activitats d’altres assignatures, com matemàtiques o ciències.

BOOWA and KWALA – Fes la volta al món per trobar el país del Kwala i la seva família. Viatjaràs amb globus per diversos països del món, on el Boowa i el Kwala et cantaran una cançó.

SPELLATHON – Viatja a l’antic Egipte i crea paraules en anglès. A quin nivell arribaràs?

WHIZ KID GAMES – Visualitzeu una historieta i després jugueu a un joc. N’hi ha unes quantes per escollir!

DRAW A STICKMAN – Dibuixa un ninot i ajuda’l en les seves aventures!