- CLIQUEU PER A CONEIXER CENTRES QUE OFEREIXEN BATXILLERAT ARTÍSTIC.
-
Descripció curricular
La modalitat d’arts consta d’una part comuna, integrada per les matèries comunes i la tutoria, i una part diversificada, composta per les matèries de modalitat, les matèries optatives i el treball de recerca. L’alumne/a ha de triar un mínim de sis matèries de modalitat i almenys cinc han de ser de la modalitat d’arts. Una vegada escollides les matèries de la modalitat, els estudiants han de completar l’horari amb assignatures de la mateixa modalitat, d’altres modalitats, o amb matèries optatives.
Estructura del batxillerat
Horaris
Nombre d’hores setmanals de les diferents matèries en cada un dels dos cursos del batxillerat
* L’alumnat que cursi religió ha de fer, a més, una matèria optativa de dues hores
- Part comuna
Matèries comunes
Tutoria - Part diversificada
Matèries de modalitat
Matèries optatives
Treball de recerca
Part comuna
Matèries comunes
- Llengua catalana i literatura I i II
- Llengua castellana i literatura I i II
- Llengua estrangera I i II
- Ciències per al món contemporani
- Filosofia i ciutadania
- Història de la filosofia
- Història
- Educació física *
- Religió (voluntària)
* Només en règim diürn
A la Val d’Aran s’imparteix, a més, la llengua aranesa
- Tutoria. Cada grup o classe té una hora de tutoria a la setmana.
Part diversificada
Matèries de modalitat
Franges horàries 1, 2, 3
Via d’arts plàstiques, imatge i disseny
- Cultura audiovisual
- Dibuix artístic I i II
- Dibuix tècnic I i II
- Disseny I i II
- Història de l’art
- Tècniques d’expressió graficoplàstica
- Volum
Via d’arts escèniques, música i dansa
- Anàlisi musical I i II
- Anatomia aplicada
- Arts escèniques
- Cultura audiovisual
- Història de la música i de la dansa
- Literatura catalana
- Literatura castellana
- Literatura universal
- Llenguatge i pràctica musical
Matèries optatives
Franja horària 4
- Segona llengua estrangera *
- Estada a l’empresa
- Psicologia i sociologia
- Qualsevol altra matèria de qualsevol modalitat.
* Els centres educatius de dues o més línies de batxillerat han d’oferir la matèria optativa segona llengua estrangera
- Treball de recerca. L’alumnat aplica els coneixements adquirits i posa en pràctica les seves capacitats d’investigació, alhora que es prepara per a futurs treballs similars.