
Avui… ens acomiadem del 2o11 i donarem la benvinguda al 2o12 amb els millors dels nostres somriures, oi? Us desitjo el millor pel proper any!
Us deixo uns entreteniments, alguns els podeu fer servir amb els nens/es més grans, els vostres fills o nebots, i d’altres són per adults. Un dels powers points és de jocs de lògics i l’altre d’il·lusions òptiques. Jocs Logica ILUSSIONS
Webs interessants:
http://ilusionesopticas.org/
http://www.ilusionesopticas.net/
http://www.ilusionario.es/
http://www.publijuegos.com/ilusiones_opticas_infantiles.html
http://www.poissonrouge.com/opticalillusions/
Quant a MONICA
Per fi, EUREKA!!.
Sóc Mestre d’Educació Infantil i actualment treballo a una escola de Mollet del Vallès. Després de donar-li moltes pensades al tema, m’he decidit per fer un espai on recollir totes les cosetes que faig amb els meus petits. Aquí us donaré idees i propostes per fer amb els menuts, així com curiositats de la xarxa perquè fem els tafaners. Tots els suggeriments, comentaris, experiències i més... Benvingudes siguin al bloc!
Aquest article ha estat publicat en
Efectes Òptics. Afegeix a les adreces d'interès l'
enllaç permanent.